VMS agentūra praneša
2010-01-07 11:13:48
Prieš naujus metus startavęs mūsų patikimų gandų skyrelis buvo aptilęs, tačiau vakar susitikus su Veronika pavyko sužinoti šį tą įdomaus.
Svarbiausia naujiena mums yra ta, kad geriausias Lietuvos metų futbolininkas keliasi iš Italijos į Ispaniją. Seville klubas oficialiai patvirtino, kad lietuvis išsinuomotas iki sezono pabaigos. Mes tikimės, kad tai nebus klaida ir Marius Ispanijoj užsibus ilgiau.
O dabar nedidelė viktorina Jums. Spėkite kas ir kada pasakė šiuos žodžius: “Koks žmogus aš būčiau, jei palikčiau šį klubą, tik gavęs pelningesnį pasiūlymą“.
Ar atspėjusių yra? Sveikinam. O neatspėjusiems pasakysime. Dar šią vasarą, kai buvo siejamas su perėjimu į Celtic, taip pareiškė kol kas dar oficialiai Burnley treneris Owen Coyle. Žmogus, kurį po tokių pareiškimų Burnley fanai nešiojo ant rankų, jau po pusmečio tarė jiems tai, kas parašyta nuotraukoje ir pradėjo intensyvų flirtą su Bolton. Šis romanas aišku baigsis tuom, kad „bordiniai“ liks be trenerio, o O. Coyle taps persona non grata vienoje Lankašyro grafystės pusėje. Burnley valdybos pirmininkas B. Kilby teigia, kad O. Coyle pasielgė, kaip nešlovingas vienos pasakos herojus ir metė kelią dėl takelio:
Mes tikėjomės, kad atėjus laikui O. Coyle palikti mus, jis kaip puikus ir ambicingas treneris, išeis į pajėgų klubą, o ne tą, kuris kapstosi dėl išlikimo Premier lygoje.
Be abejo, suprantamas O. Coyle noras treniruoti komandą, kurioje pats žaidė puolėju, tačiau tai panašu į krytį didelėn angliškon pusnin, kurių šiuo metu ūkanotame Albione apstu.
Nežinia ir „kanonierių“ stovykloj. Jiems reikia pakaitalo traumuotam Robin Van Persie pakeisti, tačiau šiuo metu rinkoje esantys puolėjai arba taip pat traumuoti, arba netinka Arsen Wengerui. 11m negali nepasiūlyti Tomo Danilevičiaus (na juk jis aukštas, gražus, puikiai žaidžia galva, pats tas angliškam futbolui). Na, o jei jis per brangus, tai Robertas Poškus visada laisvas…
Neseniai paskelbtas didžiausių filantropų sąrašas Jungtinėje Karalystėje ir pirma vieta nustebino visus: Portsmouth žaidėjai. Jie vis dar žaidžia nors vėl negauna algų, šįkart už gruodžio mėnesį, o klubas jau kelintą kartą pramiega savo paties nusistatyta deadlainą sumokėti skolas žaidėjams. Jei taip ir toliau, nevyriausybinė organizacija “Portsmouth” gali bankrutuoti, nes dosniausi šelpėjai nuo jų nusisuks. O šios organizacijos savininkas ir arabijos šeichas Ali al-Faraj neabejotinai yra tapęs pajuokos objektu visuose Arabijos pusiasalio turtuolių vakarėliuose.
Ir dar truputis naujienų iš Manchester United . 11m pagaliau suprato, kas pakeis serą Alex Ferguson kai šis pagaliau sugalvos išeiti į pensiją. Ogi jo paties sūnus Darren Ferguson, kuris vakar sutiko treniruoti Preston komandą, nes ši turi nemažai galimybių patekti į Premier lygą. Pasirodo ne tik Lietuva yra „švogerių“ kraštas…
Na o šios savaitės juokdariu išrenkamas - Marseille prezidentas Jean-Claude Dassier pareiškęs, kad parduos Hatem Ben Arfa (o tarp norinčių jį įsigyti įvardijami Manchester United, Sevilla, Tottenham Hotspur ir Olympiakos) už kuklią 45 milijonų eurų sumą. 11m nesupranta vieno dalyko, jei nenori žaidėjo parduoti, tai kam tada šnekėti tokias nesąmones ?


2010-01-07 11:35:35
Kai prajuokino Arsenalo Mancesterio ir Marselio zinutes :)))) O jetau.. Aciu… rytas nuostabus tapo :))
2010-01-07 12:31:10
Vaje vaje, Portsmouth… Jau kiek? 7 dienos praejo nuo gruodzio, o vis dar zaidzia? manau lietuviskam skaitytojui tai yra supernaujiena… Cia panasu, kaip stebetis - kodel Lenkijoje ne visi perejimai tarp lygu vyksta pagal sportini principa…
2010-01-07 12:37:53
Arsenalui, dar ir Beniusi galim pasiulyti… :D
2010-01-07 13:28:29
O kodel tu UCCM toks piktas visa laika :)) Ar as nebmoku skaityt komentaru? :D
2010-01-07 16:23:51
Nekenciu anglisko futbolo,totalus BULLSHIT,prikimstas arabu,afrikieciu ir dar b***..zino ko,turbut visos lygos komandos valdomos uzsienio kapitalo.Iki italijos ar ispanijos tai jusu anglijos lygai kaip iki menulio tiek futbolo kokybes,tiek fanu atzvilgiu ir t.t..Apie stadionus isvis galim tik patylet.
2010-01-07 16:26:38
Kiek domejaus tam paciam garsiajam Galatasaray-Leeds konflikte,vos ne visas pasaulis pripazysta anglus kaip totalius bailius ir pan.kuriuos net geda lygint su turku ultrom.
2010-01-07 17:10:51
Ultros apskritai yra ne zmones, o gryni psichiniai ligoniai. Tipo susipyzdint tai jau yra sis tas zajebys. Arba supyzdint kitos komandos sirgalius :D Paziurekit i sakalus, ryto ultras, toli nereikia ziuret :) Be ishsilavinimo, gal ir sedeje, arba tuoj sedes, kazkoks pasityciojimas is sporto. Bet Anglai uztad geriausiai skanduoja, dainuoja, linksminas stadione, kas ir turetu buti :) O ne meto visokias kiaules galvas ir kitaip zaloja zaidejus, personala ir visus likusius aplinkinius. Ir jei Andriuk tu palaikai ultras ir ju judejima, tiesiog pasakysiu, kad musu nuomones nesutapo :)
2010-01-07 17:59:58
Vyti norėčiau pasakyti, kad ultrų būna labai jau įvairių…
o viso kito ką čia prišnekėjot visiškai nesupratau.
2010-01-07 18:28:23
Praeivi, o tu manai jis nori klausyti, ka tu nori pasakyti? Nueitum i krepsinio koki saita tai 4 ir 3 dunduku taip isterikuoja, stengdamiesi nieko neklausyti, kad nesugriautu ju sventu isitikinimu. Cia kaip kromanjonieciui parodytum automobili, tai kaip nori aiskink, visvien reks - siaubas, demonai!
2010-01-07 23:37:53
Turiu omeny, kad bant jau krepsinyje, dazniausiai viena komanda turi daug sirgaliu vadinkim kolektyvu :) Pvz l.ryte yra 3 berods :) tai ultros yra beprociai :) Taip pat sakaluose, kur ten visi ligoniai :) Tiesiog sutapatinau tai su futbolu, nes manau, kad tie, kurie skelbiasi ultromis buna arsiausi :) Galima ir nesuprast, whatever :)
As cia atsakiau i Andriux, kuris sneka, kad anglu sirgaliai yra bailiai ir pan :) Turkijoje :) As irgi bijociau tu pusprociu, kurie bele ka daro aiksteje, apart nuosirdaus sirgimo :) Vel nesuprantat? :)
2010-01-07 23:52:21
manau vytis nori pasakyti, kad futbolas yra zaidimas, laisvalaikio praleidimo forma ir t.t. puiku, kai yra galimybe atsivesti seima i stadiona, ateiti su mazu vaiku ir jaustis ramiai del jo saugumo. Tarkim, tokioje Turkijoje, Argentinoje, Italijoje, to tikrai nelabai kas deristu padaryti. Ir nzn ar cia Ultru judejimas kaltas ar jo “sektos”, bet taip jau yra…
2010-01-08 00:10:11
Aciu Kudirka :))
2010-01-08 06:56:55
As matau, kad jis nori pasakyti, kad seima bijotu vestis i siemensa ar ta sale, kur sakalai zaidzia, o ne Turkijon ar Argentinon. O cia tikrai panasu i liga, kuri vadinama paranoja.
As tai labiausiai bijociau seima vestis pasivaikscioti po penktadienio vakaro Vilniu, kur 95 procentai sutiktu zmoniu - gatavi.
Gali buti, kad tai irgi - paranoidinis mastymas. Na bet daugiau pagristas, negu masine ultrofobijos epidemija…
2010-01-08 07:04:19
Praeivis - buvęs psichinis
Vyti, tu man panašus į žmogų, kuris klausosi, todėl pamėginsiu. Sutinku su UCCM, man irgi baisiai eiti su šeima vakare į miestą, nei vestis tarkim į Vingį kur žaidžia Žalgiris.
Man kažkaip krepšinis ir ultros savaime nesuderinami dalykai, tai pirma.
O antra ultra NIEKADA nepuls pirmas. Tikras ultra gins savo komandos garbę tik tada, kai ta garbė yra vienaip ar kitaip įžeista.
Ir pabaigai, tarkim šiaip lietuviai yra nebloga tauta, bet juk kiekvienoj tautoj yra išsigimėlių ar ne ?
2010-01-08 07:07:43
Vyti > dar truputį. Taip anglai yra bailiai, nes manau, kad man atėjus prie bet kurios jų tribūnos su aršiausių priešų marškinėliais ir pradėjus juos įžeidinėti, jie visi šypsotųsi. Bet čia jau radikaliai pasakiau, tai prašau nesikabinėti.
O dėl turkų, tai jei koks anglas lietuvoj taip pat šluostytųsi subinę LT vėliava, papjaut jo gal ir nepapjautum, bet manau ir tu šypsodamasis nežiūrėtum
2010-01-08 07:59:36
Džentelmenai, man atrodo Jūsų diskusija visiškai beprasmė:) Tiesiog žmonės mąsto kategorijomis ir remiasi savo patirtimi. Jei susiduri su agresyviu ultra, pradedi visus juos vaizduoti tokiais. Jei nesusiduri, užtenka paskaityti ką nors spaudoje, kaip ultros įsivėlė į konfliktą ir vėl pripaišai tai visiems. Tiesiog nėra alternatyvios tam informacijos.
Galite pykti, bet ultros žmonių sąmonėje yra kategorija neturinti teigiamo įvaizdžio. Todėl piktintis, kad kažkas ultras įsivaizduoja kaip kraštutinius ir agresyvius fanus, nereikėtų (ypač, jei tai paskatinta asmeninės patirties). Įvaizdis yra toks, kokia yra vieša informacija apie tai. Mes juk nesigiliname į žiaurius zulusų ritualus, bet smerkiame juos, nors ko gero, jie mums irgi galėtų paaiškinti, kad mes esame tamsuoliai ir neišmanome jų kultūros. Why should we?
Ultros patys turėtų būti suinteresuoti keisti visuomenėje paplitųsį įvaizdį.
P.S. aš suprantu, kad norėjot hiperbolizuoti, bet dėl vakarinio Vilniaus perlenkėte gerokai;)
2010-01-08 10:50:01
Na ir kaip keisti? Is snoro perpirkti Lietuvos ryta ir tureti savo laida LNK?
2010-01-08 10:54:35
UCCM, galėčiau apie tai pasakoti ir pasakoti, bet kiek žinau pijariniai reikalai tamstai ne prie širdies. Beje, tam tikrai nebūtina pirkti kokią nors žiniasklaidos priemonę.
2010-01-08 11:00:50
Piariniai reikalai yra tiems, kas ta dalyka ismano. Nemanau, kad bet kokia ultru grupem tureti piaro departamenta. Nes tada klausimas - ar ji is tiesu isliktu ultru grupe? Ultrizmas mano galva dalykas paprastas - tam tikrs gyvenimo budas, jausmas, suvokimas. Prie ko cia piaro akcijos?
Buvo viena tokia org. grupe Lietvoj piara megstanti. Pasidaze suoliukus karta ir pasireklamino. O kai ju klubas zlugo, tai daugumai nei silta nei salta nebuvo.
2010-01-08 11:08:18
Sutinku, kad atskiroms grupėms nebūtina turėti ką nors bendro su pijaru, o kiekvienas gali gyventi tokį būdą koks jam prie širdies. Tačiau, jei Jūs piktinatės, kas ką pasako apie ultras, tada ir reikia ką nors daryti arba nustoti piktintis. Nes žmonės savo noru ir iniciatyva į Jūsų kultūrą tikrai nesigilins.
Jei yra problema ir norima spręsti, dažniausiai kuriamos asociacijos, kurios atstovauja kieno nors interesams. Jei Lietuvos ultroms svarbu jų įvaizdis ir yra noras atsiriboti nuo agresyvių veikėjų, tai įmanoma padaryti. Jei tik bus noras, visuomet atsiras ir tų, kurie mielai padės bent patarimais (pirštais į save nebadysiu).
2010-01-08 11:11:28
Jo… galetu papasakoti, kodel teigiamas judejimas… Manau, kad teigiamas, bet stadione, to tikrai nesimato. Tikrai ne viena karta maciau nejaukiu, nemaloniu, nepriimtinu situaciju, is ivairiu ULTRU grupuociu… Gal viduje viskas kitaip, bet o neparodot.
O Praeiviui >>> Tau anglai bailiai, man zmones is kuriu elgesio stadione reiktu mokytis… Visi visu pirma esam zmones. Kodel cia reiktu anglui i viena puskvaisi demesi kreipti? Cia to zmogaus problema, o ne stadione susirinkusiu zmoniu.
2010-01-08 11:34:11
Na Kudirka jau parse, kad teigiamu dalyku nemato. Na nemato, tai kam pasakot? As ve to ir nesuprantu - veikla turi matyt, o ne pasakojimus. O jei zmogui yra nepriimtina tai, ka mato stadionuose, tai kokiais tada piarais ka pakeisi? Apgausi, sakysi, kad yra ne taip, kaip matosi? jei ir gali, tai kam to reikia?
Kitkas yra, kai kritika patiri is zmoniu, kurie ne buna sporto renginiuose ir zino ne tik apie ultru veiklla, bet ir apie ju issilavinima, politines paziuras, polinkius i alkoholi ar narkotikus. Va tai is tiesu yra panasiai, kad jeigu as kalbeciau, kad visi zulusai yra homoseksualistai (vampyrai, fasistai), nes zinau, kad papjove stadione karve…
2010-01-08 11:39:20
QDirKA > prašiau nekibti prie pavyzdžio, bet iš esmės taip, anglai bailiai. Ir jau tau pavyzdys yra apsibezdėję pižonai, kuriems net ploti yra uždrausta ne pagal komandą (jau nekalbu apie skanduotes) tai gerbiu tavo nuomonę, bet man asmeniškai tai nepriimtina. Manau, kad todėl ir susidariusi per daug bloga nuomone (ok, pripažįstu, nėra ten angelų) apie ultras, nes tai yra žmonės kurie vis dar gali duoti į dantis už įžeidimą. Ir kurie vis dar gali palaikyti savo komandas, ne žodžiais, o darbais. Kas mūsų išauklėtai visuomenei yra per daug baisu.
2010-01-08 11:47:08
Bet tai aš nesuprantu ko tada piktintis, jei žmogus iš savo patirties parašo, ką mano apie ultras.
Beje, pijaras yra ne forma, o turinys. Jei ultros norėtų turėti teigiamą įvaizdį, be abejo, reiktų pradėti keistis nuo savęs. Ne, aš nekalbu, apie principų, garbės, meilės išsižadėjimą. Kalbu apie tai, kad visų pirma reikia daryti teigiamus dalykus, o po to jau informuoti apie juos. Pas mus pijaras suprantamas, kaip tik viešinimasis nieko nedarant. Deja, Lietuvoje tokia praktika yra labai paplitusi, bet aš nesu šioje barikadų pusėje.
Vėlgi dėl tų nudažytų kėdučių teko skaityti Tavo interviu apie tai. Aš nematau nieko blogo, kad jie nudažė ir pasiviešino. Būtų blogai, jei jie viešintųsi, kad tai darys, o vėliau nė piršto nepajudintų. Nematyčiau nieko blogo, jei, tarkime ultros suorganizuotų Kalėdinę labdarą vaikų namams, ir apie tai praneštų žiniasklaidoje. Tai ir yra pirmi žingsniai kuriant kažką teigiamo viešoj erdvėj ir pan. Bet, ko gero, Tu tokį požiūrį vėl palaikytum cirku.
2010-01-08 12:25:51
Nesuprantu, kodel butinai reikia duoti i dantis uz tai, ka kazkas pasake… (cia matyt kazkoks archajiskas garbes suvokimas).
Zinau tik viena teigiama ULTRU veiklos pvz. ZALGIRI (respect). Is tikro nelabai ir norisi pazindintis su ULTROM, juos labiau pazinti, kai vieni sudegina miesto herba(FBK-Zalgiris), kiti bando santykius aiskintis po varzybu lyg ir kumsciais(FBK-Ekranas, Zalgiris-FBK), kai neina pamatyti ne vieno blaivaus ULTROS (Banga - Ekranas), o dar ir tarpusavyje sugeba susipliekti… Stai ka as maciau lankydamasis stadionuose ir, manau, dar pamatysiu… O, tai tikrai nekuria teigiamo ivaizdzio visuomenes akyse.
2010-01-08 12:37:31
QDirKA, respect.
2010-01-08 14:54:51
Sutinku su kudirka ir no.29 tikrai :) Ta prasme vyrai, t.y. likusieji diskusijos dalyviai, manau sutiksit, kad vienas saukstas deguto visa medaus statine sugadina :) Cia taip pat kaip buna, kad teisejas suklysta, tada visi teisejai tampa gaidziai ir t.t. tu pavyzdziu :) Tikrai is sono, pabreziu, is sono ultros asocijuojasi su ne paciom graziausiom mintim :) Va cia tas atvejis su degutu statineje :)
Praeivi, as puikiai suprantu ir tave. Tikrai supykciau. Bet, ar del to reikia pult ir savo isitikinimus irodyt kumsciais? Cia jau kulturos ir zmogaus ir tautos klausimas. As esu pries smurta. O jei toks pusprotis pradeda ishsipisinet, nepabijokim to zodzio, prie priesininku tribunos tebunie (aisku gautu i galva), bet yra pilna kitokiu dalyku, kai ta ar tuos galima dar labiau pazemint negu smurtas. Dar viena situacija, sakykim per sergam uz ta pacia komanda ir as nubegu prie priesininku, pajamu jo veliava, apsiku ja, sutrypiu ir t.t. parodau sikna ir pan visiem, kamerom, ziurovam.. tai ar tu, budamas mano kolega sirgaliu dar mane gerbtum? Retorinis klausimas :)
2010-01-08 16:41:21
Atsakymas nr. 29
Nesutinku su tavimi. Nekenciu, kai kaledines dovaneles vaikams nesa reklaminiais tikslais. Ar pasakysi, kad tai nera moraliai slykstu? Cia mano asmenine nuomone. Dalis P4 galvoja kitaip. Jei ju poziuris nugales, galbut kada nors tai darysim.
Ar reklamuoti tai, ka pasidarome sau? Kaip anie suoliuku dazytojai? ka as zinau. Visi ultrasai sau pasistengia pasidaryt viska, kad galetu veikla savo vykdyti, nes salygos daznai buna jai nepalankios ir reikia nemazai savo pastangu idet. Rupestis klubu - cia jau krastutinis sio atvejis. Bet kaip matai, didesne ir stipresne grupe gali kuri laika daryti ir tai. Kiekviena karta tai reklamuoti?
2010-01-08 16:47:40
Kudirkai. Jeigu kaltinimai tik tokie, ne musu reikalas irodineti, tam, kas nenori suprasti (ar tik nesikartoju). Jei tik tokius ispudzius turi is ultru veiklos, tu arba nenori matyti, arba tebuvai keliuose macuose. Ka kalbeti su zmogumi, kuriam pagrindine ultru veikla asocijuojasi su tarpusavio santykiu aiskinimusi ir niekuo kitu? Mes tokiam turim teisintis? Ar nores jis galu gale pasiteisinimus priimti jei be to stadione nieko nemato.
2010-01-08 16:59:06
Man visi teisejai nera gaidziai ir visi arabai - teroristai. tai pirma, Vyti. Antra - jei esi pries smurta kaipo toki, toleruok gal ir kitas paziuras? Veikiausiai laikai save zmogum moderniu - tolerantisku.
tave ultros toleruoja, nei liecia, nei lies. (jeigu neusi tas pats pusprotis tavo apibudinimu). Kuo ten zadetum tam pusprociui atsakyti? Komentaru internete? Kuo atsakytum Jonavos buduliui trypianciam tavo veliava? taip pat komentaru internete? Ar sypsena su paaiskinimu, kad tu pries smurta?
Taip, poziuris musu - archajiskas. taip mes saves nelaikome tolerantiskais. Bet neaiskiname tau, Vyti, kad turi laikytis to paties poziurio, kaip mes. Buk modernus jei nori. Tik suprask, kad yra ir kitokiu zmoniu, su kitokiu poziuriu i gyvenima, ir jie nei tau maiso, nei yra psichiniai ligoniai.
2010-01-08 21:33:33
UCCM. As nieko nekaltinu… Ar to nebuvo??? bent jau del to kas buvo susije su Zalgiriu turetum zinot… Ar nemanai, kad tai kas yra matoma (ULTRU veikla 90% yra matoma stadione placiajai visuomenei) yra tobultina? As pats priklausau organizacijai (ne ULTRU) ir suprantu, kaip sunku yra eksportuoti i isore, tuos idelus, kuriu mes siekiame, kai pasitaiko visokiu nutikimu, kurie kontrastuoja su organizacijos tikslais… Grazu, respect kai kokia choreografija idomia pastatot, pagyvinant stadiona ir t.t. bet nereikia pamirst, ir to negatyvo…
p.s. as nezinau ar buvau daug macu ar ne… bet tikrai garantuoju, kad maziau nei kad tu… Siemet pabuvojau visuose rinktines macuose (namuose), bei A lygoje kokia 10 maciuku (gal ir daugiau nezinau, neskaiciavau, bet taip primeciau minimaliai tiek…) stebejau stadione…
2010-01-09 01:13:15
Viskas, ka tur parasei - buvo. Tik paskaiciuok macus su choreografijomis, pinigus ir laika paaukota isvykoms, galu gale pridek 90-ardaugiauminutini palaikyma per kiekvienas rungtynes ir tada didelis klausimas - kas ka nusvers? Ar nori pasakyti, kad ir ne ultros daro taip pat. O as galiu pasakyti, kad ir kitos lietuvisku aistruoliu rusys yra panasiai agresyvios. O del girtavimo, tai dazniausia bendras ultru prigerimo lygmuo nusileidzia paprastu provincijos sirgaliu lygmeniui (provincijos sakau, nes Vilniuje ar Kaune tokio svyruojanciu kiekio nepastebejau).
Beje. Del Armados Gargzduose nemaciau, nezinau ar jie ten tarpusavy susimuse. Girdejau versija, kad susimuse su eilini karta bespredela (dirzu isverinejima) bandziuasiais daryti nemoksiskiausios firmos Klaipedos Argus apsauginiais.
2010-01-11 09:09:02
UCCM, aš suprantu, kad esi kantiškos moralės sampratos šalininkas, o man atrodo, kad svarbiausia, kad veiksmas būtų teisingas. Moralė yra labai individualus reikalas ir, jei kažkas aukoja, vedamas kitų tikslų (asmeninės garbės ar reklamos), koks skirtumas, jei tai nekenkia, o net padeda kitiems? Man tai moraliai nėra šlykštu visiškai.
O dėl reklamuoti viską ir visuomet, aišku, kad ne: reikia turėti strategiją ir žinoti kuria kryptimi einama, ką viešinti, o ne griebtis kiekvienos reklaminės šakelės.
2010-01-11 12:44:59
Turbut, visos aistruoliu grupes yra panasiai agresyvios turbut. Bent jau as nesu vienas is tu, kuris negatyva, bando pateisinti, sukuriamu pozityvu. Su negatyvu reikia kovoti, o ne teisinti. Sutinku, kad Mazeikiuose, Jonavoje, Taurageje ir kur ten dar… Chebryte su alkoholiu persistengia, taip pat kaip ir sirgima uz komanda supranta priesininku komandos gerbeju pavaikymu.